  • Data: 2011-07-10 02:07:01
    Temat: Re: Sun'X opinie?
    Od: fleczer <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-05 21:54, robercik-us pisze:
    > Użytkownik quent napisał:

    > A i tak u siebie zrobiłem deskowanie, a na to dałem dachówkę ceramiczną,
    > bo membrany nie przemawiają do mnie choćby ze złota były utkane ;-).

    Ja właśnie skończyłem dach u siebie. Dylemat czy dekować rozwiązał mi
    się sam. Pojechałem do dekarza który właśnie naprawiał dach pokryty
    karpiówką pod który wszedł jakiś gryzoń (chyba kuna). Dziury w membranie
    że szkoda łatać. Właściciel zdecydował się na zdjęcie dachówki, i pełne
    odeskowanie. Nawet nie pytajcie ile musiał za to zapłacić bo dach ponad
    400m2.

    Po tej akcji, już bylem zdecydowany na deskowanie i nie żałuję - buduję
    na dekady a nie na sezon.

    /pozd. Piotr