  • Data: 2012-02-09 10:32:09
    Temat: Re: Suszenie drewna przy kominku - jeszcze raz
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:la7o4outpu2j.ishluh4ejojx.dlg@40tude.net...
    > Po 3-5 dniach klocki brzozowe, ktore byly zupelnie mokre (drzewa sciete
    > maks. pol roku temu) wyschly na glebokosc paru milimetrow, moze pol
    > centymetra. Zapalaja sie pieknie, po czym po paru minutach zaczynaja
    > syczec
    > i przygasac. Jezeli w piecu jest zar, to po jakims czasie dosuszaja sie i
    > to, co sie nie zdazy zweglic, ulega spaleniu. Ale palenie nimi to czyste
    > marnotrawstwo i brudzenie komina.

    No a ważyłeś przed i po? U mnie kawałek który leżał pod kominkiem po 3
    dniach popękał i ubyła z niego wagowo duża szklanka wody.
    Nie pisałem też że schnie na wiór ale pisałem że lepsze to niż palić
    bezpośrednio przyniesionym drewnem z podwórka które jest mokre bo dopiero co
    kilka miesięcy temu ścięte.

    Marek