    Subject: Re: System jednego klucza
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Thu, 15 Jul 2021 17:25:14 +0200

    odporności na włamanie. Net to twoje przekleństwo. Jest w nim wszystko. I dzięki temu
    możesz stwarzać wrażenie że się na wszystkim znasz.
    drzwi https://pl.wikipedia.org/wiki/Drzwi_antyw%C5%82amani
    owe
    złamania... ale celem tych zwykłych jest zniechęcenie złodzieja, opóźnienie wejścia
    zwiększające szanse, że ktoś zauważy,
    > I nagle się okazuje że drzwi które według producenta mogły by zabezpieczać schron
    przeciwatomowy mają futrynę osadzona przez uzyszkodnika na piankę w ścianie z pustaka
    którego przycina się ręczna piła do metalu. Kiedyś w LM był konkurs kto
    otworzy/wyłamie jakieś super drzwi. Poszedlem na metalowy, przyszedłem z dużym
    młotem, siekiera co za klin by mogła robić i łomem największym jaki był. To się
    okazało że takimi narzędziami nie można. Można tylko tymi co dają a dawali średniej
    wielkości wkrętak. Znajomego okradli. To była kradzież na zamówienie bo wiedzieli co
    wziąć i nic więcej nie ruszyli. Przyszli z metalowymi drzwiami że niby mieli montować
    dodatkowe. Miał takie antywłamaniowe to je wyrwali jakimś rozpierakiem. Sąsiedzi
    wyglądali co się dzieje ale zobaczyli że ekipa drzwi montuje to uznali hałas za
    uzasadniony.

    Napisz jeszcze jakąś głupotę. Nie będzie mądrze, ale będzie śmiesznie.