  • Data: 2018-04-29 21:16:27
    Temat: Re: System odzysku wody zlewozmywakowej (tzw. szarej)
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 29 kwietnia 2018 13:53:57 UTC-5 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Piszesz, że zwykły PEX wystarczy, a ja twierdzę, że nie wystarczy,
    > ponieważ złączki są z mosiądzu, który będzie korodował w kontakcie z
    > wodą z chlorem. Trzeba by zrobić instalację z rur PP. Nie można też użyć
    > zwykłych zaworów czy zwykłych złączek. Wszystko musi być odporne na wodę
    > zawierającą chlor.

    Seka, seka. A woda z wodociagu ten chlor ma jakis nieaktywny czy cos?
    Bo mam instalacje w domu na pex-ach i mam milyjon kolanek. Martwic sie juz czy
    dopiero jak zacznie cieknac?

    Co do reszty na temat szarej wody sie zgadzam, imho bez sensu ale z tym chlorem to
    nie wiem czy ci sie nie pomerdalo czy czym innym...