  • Data: 2018-04-30 17:24:26
    Temat: Re: System odzysku wody zlewozmywakowej (tzw. szarej)
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeżeli zaś chodzi o pralki to w wielu modelach potrzebne jest pewne
    > minimalne ciśnienie, aby otworzyły się elektrozawory i woda trafiła w
    > odpowiednie przegródki
    masz racje. Woda bez ciśnienia nie wypłukuje proszku i płynu do
    płukania. tyle że ja to mam w dupie. majtki i tak żona pierze w kranówie
    - ale to jej fanaberia i prawo. ja swoje "łachy", z warsztatu,
    przydomowe - piorę bez segregacji, cudów itp. coś jak w dowcipie -
    kobieta ma ręcznik do ciała, twarzy tyłka stóp, mężczyzna jeden do
    wszystkiego.
    Z ptasimi odchodami nie mam problemów. przynajmniej widocznych. w
    okolicy jest od groma gołębi, ale srają na auta, nie na środki dachów i
    rynny. tak czy owak, odstojnik i filtr - dają radę. po kilku latach
    beczki są czyste. bez filtra i odstojnika, zawsze na dnie zbierał się
    muł, żur, czy jak go nazywać.

    ToMasz