  • Data: 2021-04-27 10:46:11
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.04.2021 o 06:59, Budzik pisze:

    > W Polsce.
    > Po prostu ten przyrost przypada dokładnie na 3 ostatnie miesiace 2020.
    > Wczesniej wzrost był naprawde niewielki.
    > Ale w wakacje uznano ze wygralismy z covidem, nie przygotowano
    > szpitali, we wrzesniu puszczono dzieci do szkoły i ogolnie lekko
    > przestano sie przejmowac.

    szpitale przygotowywano od lat, jak nie wprost, to sugerując lekarzom
    aby zagłosowali nogami. Myślę że zapaść służby zdrowia byłaby, nie ważne
    czy ze względu na cvd czy inną chorobę.

    zgadzam się, to nie jest przypadek.
    Opcje są dwie: albo to wynik zabójczego wirusa, albo od lat rząd dbał o
    to, żebyśmy nie mieli kim leczyć. Druga rzecz że crovida nie leczymy i
    zabronione są próby leczenia

    > Oczywiscie ze było wiele takich osób.
    > Ale korelacja czasowa miedzy fala pandemii która zaczeła sie na
    > poczatku pazdziernika a zgonami w tym czasie moim zdaniem mocno podwaza
    > teze ze to efekt odłozonych operacji zabiegów etc.
    > A to ze ludzie umierali rowniez dlatego ze karetka nie dojechała to
    > znam rowniez z własnego otoczenia.

    Mnie rząd nie zmusił do emigracji (bezpośrednio), tak samo jak lekarzy,
    czy za chwilę niezaszczepionych albo np. białych (wiem, to w Polsce nie
    przejdzie) do wejścia do restauracji

    > Przypadek ze co?

    śmierci na raka z cvd w akcie zgonu. A zmarł bo jarał, jarał dużo. Nie
    wylądował w szpitalu przez cvd tylko ten wirus został stwierdzony już
    podczas pobytu. Stwierdzony testem z nieznaną dokładnością

    > Chcesz powiedziec ze jak umarło 100 tys wiecej osób i 80tys miałoby
    > wpisany covid to byłoby podejrzane?
    > Powiedziałbym wrecz ze byłoby to rozgrzeszajace dla rzadu...

    chcę powiedzieć, że podejrzane by było jak sporo osób zna kogoś, kto
    miał wpisany cvd mimo innej przyczyny zgonu, a my oficjalnie pokazujemy
    ogromne liczby. Ja tylko się dziwię, że to 25%, ja bym na jego miejscu
    powiedział że to 7,46% - brzmiałoby lepiej.

    > Norwegowie tez nie umieraja.
    > Ba, nawet w 2020 umarło ich mniej niz w 2019.
    > Stanmy sie druga Norwegia!

    za zimno tam ;)

    Lukasz