  • Data: 2021-06-21 08:02:28
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.06.2021 o 20:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > Podasz linka?

    na szybko znalezione w google

    https://tiny.pl/9hwv5

    Tymczasem UK zastanawia się, czy od teraz nie zmienić sposobu liczenia i
    przestać liczyć do zgonów covid tych, którzy zmarli z innych przyczyn
    (do tej pory liczyli wszystkich z pozytywnym testem, zmieniana była
    tylko liczba dni po teście - z 28dni do 56 dni, jak mało zgonów było).
    Myślę, że można całkowicie przestać liczyć tych co umierają, ludzie i
    tak brandzlują się wyższymi cyferkami, więc strach można nadal regulować
    tworząc "chorych"- zwiększając ilość testów lub ich próbkowanie.
    Strach pomyśleć z jakiego powodu w przyszłym roku szkolnym nie będzie
    się puszczać dzieci do szkoły. W tym roku według NHS 3 ataki kaszlu w
    24h to kaszel kowidowy, w przyszłym pewnie 3 smarknięcia - bo coś
    słychać, że jednym z głównych objawów strasznej pandemii jest katar ;))
    Na szczęście jeszcze ból brzucha nie jest objawem covida, bo nie wiem
    jaki jeszcze powód siedzenia w domu można wymyśleć, żeby nie uwięzić
    wszystkich na bezobjawowej kwarantannie.

    Lukasz