  • Data: 2021-07-09 11:07:00
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.07.2021 o 09:23, Uzytkownik pisze:
    > Żadne, bo już umarły ze starości. Ale w szpitalu im wpisali covid, bo
    > szpitale i lekarze dostają kasę jak wpiszą covid jako przyczynę śmierci.
    > Poza tym piszą tak, bo mają takie polecenie, aby jak najwięcej ludzi
    > zastraszyć i żeby sobie pozwolili zaszczepić mikroprocesory, a poza tym,
    > żeby na nich dokonać eutanazji :)
    >
    > Ten kto się szczepi, ten frajer :)

    ci co wierzą płaskiemu ekranowi, wierzą też w płaską ziemię :)
    możesz wymyślać powody żeby ośmieszyć tych, którzy nie wierzą
    ocenzurowanym przez duże firmy wiadomości (to że fakt-checkers z fb
    dostali ponad miliard $ od firm farmaceutycznych już ktoś sprawdził)
    Ja tam zamiast szczepionki wolę dążyć do tego żeby zostać VIPem - ich
    wirusy się nie trzymają, mogą chodzić bez maseczek i latać bez testów -
    a wbrew pozorom nie trzeba do tego zostać posłem. Zostanie vipem w
    przeciwieństwie do szczepienia jest w 100% skuteczne - widać to po
    ministrach, którzy oficjalnie występują w maskach, a chwilę
    później/przed zdejmują, czy nawet kowidynkach (pogodynkach kowidowych
    namawiających w BBC do dystansu), dających się sfotografować w tłumie
    bez masek czy dystansu kilka godzin później.