  • Data: 2015-05-12 14:16:01
    Temat: Re: Szerokosc podjazdu
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Zależy jeszcze czy inwestorem jest mężczyzny czy kobieta :)
    > Tam, gdzie facet zawraca na raz, kobieta będzie "się bujać" na kilka razy
    > :)

    Cośw tym jest :-)
    Jak czasem żona akurat prowadzi i mamy gdzieś zaparkować to bywa że słyszę
    jak dzieci komentują mijaną lukę: "Za małe, ale Tata by się zmieścił", albo
    gdy je odbieramy ze szkoły i trzeba zawrócić to już kilka razy słyszałem
    pytanie: "Tata a dlaczego ty robisz kółko (zawracam na skrzyżowaniu) a mama
    jedzie tam dalej i zjeżdża na bok (zawraca na pobliskim parkingu)".

    A tak przy okazji:

    - Dlaczego kobiety żyją dłużej?
    - Pan Bóg im wynagradza czas stracony na parkowanie.

    Pozdrawiam
    Ergie