  • Data: 2012-08-14 13:31:49
    Temat: Re: TARAS?
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > sam - taniej.
    >
    > Tak mamy ładny trwały bezproblemowy taras w podobnej cenie jak
    > z płytek gresowych.
    >
    > Może ktoś minie poprawi w moich wyliczeniach i szacunkach bo wszystko
    > robione z pamięci, a ta wiadomo lubi zawodzić.

    Tak to mniej więcej wychodzi, równiez brałem opisane przez ciebie opcje do
    wyboru
    u mnie oczywiście z tarasu jeszcze jest zejscie 8 stopni na trawnik,
    min dlatego odpadły kompozyty, taras wyszedl bardzo łądnie z efektu jestem
    zadowolony, czy odpadnie cos zobaczymy za kilka lat :)

    natomiast nawet jak odpadnie to zostawiłem sobie paczkę płytek,
    natomiast cały zostal wykonany zgodnie z zaleceniami mapei
    Gdyby nie schody to tez prawdopodobnie wybrałbym płytki kompozytowe,
    ale z tego schodów zrobić się nie da za bardzo :)