  • Data: 2011-12-19 08:18:12
    Temat: Re: Tani agregat pradotworczy
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ycmc8aouahrp$.10hm8oba4zddh$.dlg@40tude.net...

    > Czesc,
    >
    > Potrzebuje agregatu 1f, ktory w przypadku wielogodzinnego zaniku pradu
    > zasili kociol CO (gazowy, Junkers, Heatronic), komputer i pare lamp w
    > domu.
    > Nominalna moc ok. 1 kW powinna wystarczyc. Komputer ma UPS, wiec agregat
    > nie musi chyba byc specjalnie przystosowany do elektroniki. Kociol UPS-a
    > nie ma.
    >
    > Polecicie jakas znosna chinszczyzne? Moze byc wersja walizkowa, z
    > szarpakiem.

    mam od kilku lat jakiś CMI z OBI - wtedy kosztował 800 zł. Co jakiś czase
    widzę np w biedronce takie same agragaty tyle że inaczej malowane w cenie
    około 500 zł.
    Mój ma 2kW do stałego obciążenia i 2,2 do chwilowego. Silnik 4suwowy,
    odpalany szarpanką.
    Nic złego nie mogę o nim powiedzieć oprócz tego że ciężki- ok 35 kg w
    nieporęcznej dużej ramie i z tego powoudu trudny do przewożenia, no i kurde
    do spawarki "za cienki", ale do wszelkich moich elektronarzędzi i
    oświetelenia roboczego jest OK. Nie raz umożliwił mi wykonanie jakichś prac
    gdy najbliższy prąd był oddalony o kilkaset metrów