eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieTani prąd w domu do 2000 kWh. Koniec taniej jazdy autem na prąd › Re: Tani prąd w domu do 2000 kWh. Koniec taniej jazdy autem na prąd
  • Data: 2022-09-22 22:07:43
    Temat: Re: Tani prąd w domu do 2000 kWh. Koniec taniej jazdy autem na prąd
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 22 września 2022 o 21:53:54 UTC+2 4...@g...com napisał(a):

    > Jak się daje się kraje.
    Dokładnie.
    Wyżej/ niżej pisałem o lokalizacji gdzie na ogrzewanie worek ekogrochu schodzi
    średnio sezonowo na dzień.

    90zl taki worek kosztowal jeszcze niedawno.
    Połowa tego domu(piętro) to lokatorzy.
    Ekogrochu dotarł wczoraj, do piwnicy wrzucony.
    Lokatorzy dostali podwyżkę 500zl miesięcznie(póki co na sezon zimowy)
    Nie protestowali. Zgodzili się.
    Dzisiaj wlazłem na stronę gdzie ten ekogroch za 3540zl kupiłem kilka tygodni temu.
    Dzisiaj cena 3830zl.