  • Data: 2010-03-02 09:56:31
    Temat: Re: Taniej - materia3y budowlane i us3ugi REKLAMA
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cienias" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    news:5727db8f-2dce-442a-9743-25cac461c95c@t23g2000yq
    t.googlegroups.com...
    On 1 Mar, 12:59, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "-=Elwood=-" <elwood@[usun]o2.pl> napisał w
    > wiadomościnews:hmgant$6nj$1@nemesis.news.neostrada.p
    l...

    >To jeszcze tylko miejsce dostawy.

    Jest to lokalny dostawca w miejscowości w której mieszkam

    >Czy laty były w równych dlugosciach oraz jaki był ich przekroj. Czy
    >ten lokalny dostawca może wystawić deklarację zgodności na drewno oraz
    >impregnację. Jestem zainteresowany odbiorem większej ilości. Jeśli
    >spełni te niewielkie dodatkowe wymagania.

    Długość łat była tak jaka konkretnie zamówiłem. Potrzebowałem kilkadziesiat
    łat długosci 2,4metra i kilkadziesiat łat długosci 4 metry i taki mi
    dostarczyli
    wymiary 5*4cm impregnowane. Co do deklaracji zgodności to sie nie wypowiem.
    Nie wymagałem czegoś takiego- do niczego mi to nie było potrzebne. Być może
    by wystawił. Gośc ma od kilkunastu lat tartak i drewna sprzedaje mnóstwo
    Jak widze cena 1,35zł to i tak zadna rewelacja. Na Allegro mnóstwo takich
    ofert. Trzeba tylko wyszukac lokalnego dostawce aby koszty transportu nie
    zabiły

    Krzysiek