    From: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Temperatura obliczeniowa
    Date: Tue, 21 Dec 2010 12:47:20 +0100

    news:3472150d-8560-456e-ab64-dba55f190eeb@w21g2000vb
    y.googlegroups.com...
    On 21 Gru, 11:29, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:
    [...]
    > Teraz, gdzie w narożach na poddaszu i w narożach na parterze przy
    > posadzce w najniższych miejscach pojawiają się wilgotne plamy, trzeba
    [...]
    > Acha... widziałem się wczoraj z kolegą - miejscowym - i jakieś
    > przestawki mebli robił, bo mu wilgoć powyłaziła za szafami na ścianach i
    > czarne plamy się porobiły - jego dom jest niedocieplony i starszy - lata
    > osiemdziesiąte i dziewięćdziesiąte.

    To jest wlasnie ta Wasza pieknie dzialajaca wentylacja grawitacyjna
    HA ! ;)

    Ja też mam grawitacyjną i jakoś plesni nigdzie nie mam. Więc nie zawsze.
    Robercik podkreślił że jest to dom niedocieplony więc nie ma co się dziwić
    że na ścianach pleśń wyłazi. Teraz chyba nikt już nie buduje jak w latach
    80'
    a i też te stare domy są często termomodernizowane i problem znika.

    Marek