  • Data: 2011-01-05 22:57:33
    Temat: Re: Trzeba chyba...
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 5 Jan 2011 18:14:43 +0100, uciu napisał(a):

    > które konkretnie odmiany polecasz?
    >

    > ---

    Tak jak pisałam - koktajlowy Sprite (chyba tam jest nadal, nie patrzyłam
    jeszczze), oprócz tego "do jedzenia" Persimmon, Mountain Gold, na przetwory
    (przeciery) San Marzano. Ale sobie coś oprócz nich dokupię, tylko poczytam
    najpierw...
    Z polskich - szukaj Varsovia, czerwonozielone, u nas w kraju do kupienia.
    Pyszne, do jedzenia, nie na przetwory. Oprócz tego polskie pomidory Baron.