  • Data: 2016-01-30 13:29:58
    Temat: Re: Trzeba natychmiast zamknąć granice...
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-01-30 11:52, Budyń wrote:
    [...]
    > masz oczywiscie konstyucyjne prawo byc ignorantem. Ale normalny
    > człowiek jesli chodzi o medycynę to zdaje sie na medyków i czyta co
    > oni tam wypisują. I znajdujesz takie kwiatki:
    No i co z tego? Zmumifikowana była. Poza tym można znaleźć też takie
    stwierdzenia: " Yet, when it was cut it was soft and almost normal in
    consistency". "Almost", a jak to mówią, diabeł tkwi w szczegółach.

    > A tak w ogóle takie ci wyskakuje zawsze ":-D" - cos ci sie zepsuło z
    > klawiaturą?
    Nie, z klawiaturą u mnie wszystko w porządku. Najzwyczajniej śmieszy
    mnie to religijne mumbo-jumbo.

    > w porównaniu do lemingów odmawiajacych z założenia zapoznania sie z
    > argumentacja adwersarza to nawet malo myslacy moher wychodzi na guru
    > intelektu.
    Wiesz, wiara (w jakiegokolwiek boga) jakoś niezbyt idzie w parze z
    intelektem... :-D W związku z tym nie ma jakichś mało myślących moherów.
    Oni z założenia wszyscy są mało myślący.

    > umiesz rozróżnic stosunek to etyki od stosunku do gospodarki?
    Umiem. Ba, wiem nawet, że jest coś takiego jak wykres Nolana zwany też
    podziałem dwuosiowym. I dlatego śmieszy mnie nazywanie lewactwa w stylu
    PiS tudzież innych moherów prawicą. Prawica w Polsce to jest np. KNP.

    > uwiera, co? Nie jestes w stanie tego pojąć? Nie martw sie, (a
    > wlasciwie jednak martw) - chwile po smierci sie przekonasz.
    Znaczy się co mnie uwiera?