  • Data: 2024-01-15 12:35:18
    Temat: Re: Tylko na własny użytek bez oddawania do sieci
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .01.2024 o 12:08 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Miało być ale nie było. Co do reszty to stare pomarszczone indianki
    > mniej łżą. Przed chwila sprawdziłem na otodomie. Jest więcej mieszkań do
    > wynajęcia niz było wczoraj.

    W którym zdaniu napisałem nieprawdę? - co Ci się w moim poście nie zgadza?
    Bo takie pisanie bez konkretów, cytatów to tylko pisanie.

    Co do otodomu - ten wysyp lokali na wynajem wg Ciebie związany jest z
    demografią? - bo wg moich info (od znajomych, którzy takie ogłoszenia
    dają) wynika to z tego, że Ukraińcy masowo opuszczają lokale.
    Podejrzewam, że spierdzielają dalej na zachód, ale pewności nie mam.

    Przypomnę, że w tamtym roku twierdziłeś, że zaraz będzie zapaść w
    mieszkaniówce związana z demografią i mieszkania i domy będą po 1 zł.

    TG