  • Data: 2009-05-25 13:58:42
    Temat: Re: Tynki gipsowe czy cementowe?
    Od: Sebcio <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    f...@g...com pisze:

    > Zastanawiam się czy jest sens zaciągac to cekolem?(ew. większe
    > niedociągnięcia)

    Jeśli odpowiada Ci to co masz, to nie ma sensu.

    > A tak przy okazji.. co po kolei kładziecie na taki tynk? poja
    > propozycja to ;unigrunt,rzadka emulsja 1;5 woda,2 x emulsja pod
    > kolor.

    Rozcieńczony 1:1 unigrunt razy dwa i na to farba. Etap pośredni zbędny
    a końcowy wykonasz w tylu nałożeniach, w ilu będzie wymagane by uzyskać
    pełne krycie.

    > Słyszałem tez coś o farbach lateksowych ale jakoś nie mam przekonania

    Farby lateksowe to obecnie zwyczajne farby akrylowe, więc nie ma do
    czego się przekonywać lub nie. To taki chwyt marketingowy, tłumaczony
    tym że chodziło o podobieństwo do lateksu - czyli wodnej dyspersji
    żywic. Zazwyczaj chwyt używany w kontekście farb o zwiększonej
    odporności na szorowanie. Kauczuku jednak współcześnie raczej nie
    uświadczysz ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio