  • Data: 2017-03-09 09:21:44
    Temat: Re: U Was też Armagedon?
    Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Trybun <c...@j...ru> wrote:
> [...]
    likt-systemow-wartosci.html

    > Daj spokój, na podstawie blogów wyciągać jakieś daleko idące wnioski,

    Moje wnioski nie powstają na podstawie blogów, LOL.
    Ot, poleciłam Ci konkretny tekst, ZGODNY z moimi poglądami, a mający
    dodatkową zaletę dla mnie - tę, że jest gotowy.
    Oraz też tę, że świadczy o istnieniu innych ludzi myślących jak ja.

    > poza tym strona się nie otwiera.

    A to już coś u Ciebie nie tak, bo link jest poprawny.

    > Chciałem tylko napisać że wyglądało to
    > na to że próbujesz zasugerować że wszyscy mieszkańcy okolic spornego
    > terenu byli za wybetonowaniem tego miejsca, a ochrona to im rzecz
    > generalnie narzucona przez bezdusznych egoistów z innych rejonów Polski..

    Chyba Ci zacytuję jednak ww. tekst...

    > A nie odejdziemy, co tak właściwie zabieramy na "tamten świat"? Poza tym
    > sądzę że dobrze wiesz o co mi chodzi..

    A Ty - o co chodzi mnie.

    > Tak jest akurat u Ciebie, ale u innych już niekoniecznie. U nich w
    > każdej chwili może przyjechać facet z pilą i ogołocić z gałęzi czy wręcz
    > wyciąć pielęgnowane latami drzewo.

    U innych WŁAŚCICIELI????
    Żartujesz 3-)

    --