  • Data: 2011-05-13 07:52:34
    Temat: Re: UE zadba o wasze przyszłe domy
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "quent" <x...@x...com>

    >> A ktoś chce systemu prawnego ?
    >
    > Nie kumam o co Ci chodzi.

    Prawo jest dla prawników. Przeciętny człowiek nie jest w stanie korzystać z
    niego.

    > Które prawo? Obecne?

    Każde. Taka jest natura prawa, że tworzy mniej lub bardziej ogólne przepisy,
    które siłą rzeczy nie nadają się do stosowania w każdej sytuacji.

    > Jaki związek moje chciejstwo z rodzajem własności do drogi?

    Zupełnie elementarny. Jako właściciel możesz zdecydować czy droga albo kolej
    będzie szła obok twojego domu. Dzisiaj właściwie nie masz nic do gadania.