  • Data: 2011-10-03 18:48:56
    Temat: Re: Uk?adanie we?ny na skosach
    Od: "michalski" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" napisał w wiadomości grup

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > Kiki, a Ty nie powinies przypadkiem na ksiezycu mieszkac?
    > Jakies wiesniaki, gnojowka i zadymienie. W miescie mieszkales tez bylo
    > zle. Korki to niby tylko Ty masz? Pomieszkaj w Warszawie to zobaczysz co
    > to sa poranne korki. No chyba, ze zamieszkasz w metrze. :-)
    > Dzialke kupiles zeby powodzi nie bylo, a nie przewidziales wiesniakow?
    > :-)) Te jak piszesz wiesniaki mieszkaja tam dluzej jak Ty, wiec nie
    > rozumiem skad ten cynizm.

    Dzieci skończą edukację i niech szybko wyjadą :-)
    Nie cynizm a śmierdzi. Wylewają gnojówkę, a nie wolno im tego robić.
    Generalnie źle zrobiłem, że w ogóle budowałem dom. Trzeba było kupić gotowy
    w mieście i go wyremontować, rozebrać do gołych ścian.
    Teraz to wszystko jest już niewiele warte. Ziemia stoi, ceny spadają,
    okoliczne domy z transparentami "sprzedam".

    Kiedyś wspominałeś ze mieszkasz w okolicach trojmiasta -jezeli to nie
    tajemnica, zdradź gdzie dokładniej masz takie wesołosci? Ja też mieszkam
    niedalego Gdyni i u mnie cisza i spokoj...
    Pozdr.
    --
    michalski