    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: Usuni?cie pniaka
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Date: Fri, 11 Nov 2011 23:36:18 +0100

    Dnia Fri, 11 Nov 2011 17:31:44 +0100, Jacek napisał(a):

    > No na żywe i ponoć pniak potraktowany Roundupem zamiera

    Nie ma takiej możliwości. Roundup działa tylko docierając poprzez ZIELNE
    żywe części. Dlatego np nie ma sensu pryskanie martwych pni ani
    zdrewniałych części roślin jesienią gdy nie ma żywych lisci, tylko należy
    to robić późną wiosną i latem, kiedy liście są w pelni rowoju - i lać po
    nich.

    > i rzekomo po
    > roku grzyby i inne takie do mają unicestwić, co nie udaję się, gdy pniak
    > na wiosnę odżywa.

    > Go - znaczy tego pniaka. Taką mordkę mu wyciąłem piłą, jak u misia,
    > tyle, że oczka ma skośne, jak Kitajec jakiś ;-)
    > Jutro wezmę go, drania i wykarczuję - tego pniaka, nie Roundupa.
    > Jacek

    Ogniska pal na nim co jakiś czas, usuwajac wypalone cześci i wystarczy.