  • Data: 2010-02-22 06:40:44
    Temat: Re: Usuniecie jetek, kleszczy - prosba o opinie
    Od: "Darek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam
    > Tutaj mam dwie fotki na ktorym jest fragment mojej wiezby z platwia
    > podparta slupem. Pod platwiami sa po trzy slupy.
    >
    > http://pl.tinypic.com/r/3523qr8/6
    > http://pl.tinypic.com/r/2eanck9/6

    zaznaczam ze nie jestem specjalista w tym zakresie,
    ale rysunek wiezby ktory zapodales mial platew nad jetkami, kleszczami.
    Z tego co masz na zdjeciu wynika ze spora platew podpiera te jetki
    od spodu - a to juz zupelnie odmienna konstrukcja dachu, inaczej sie
    rozkladaja
    sily.

    Mysle ze - jest to dach jetkowo platwiowy ( z podparciem jętek
    płatwiami aby zmniejszyc ich rozpietosc) - nie myslic z platwiowo
    kleszczowy.

    Jezeli tak jest to IMHO nie masz szans usuniecia tych jętek,
    poniewaz odgrywaja bardzo wazna role, jezeli chodzi o rozpieranie
    krokwi - dlatego sa podparte tak gruba platwia, aby sie mniej odksztalcaly.

    Ale nie przejmuj sie zbytnio tym co napisalem, bo to takie
    rozwazania laika.

    Pzdr
    Darek