  • Data: 2011-10-10 14:53:50
    Temat: Re: Usunięcie starej farby ze stali ...pomocy
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz wrote:
    > Piaskowanie - w okolicy mam 3 zakłady (m. Wrocław) i niestety tanio nie
    > jest. Szacunkowo chcą za jego oczyszczenie ok 200-350zł. Na razie
    > odpuściłem.
    >
    > Opalanie - Tutaj moja nadzieja jest :) Myślę aby wziąć dekarski palnik i
    > spróbować usunąć farbę na gorąco. Co myślcie o tym sposobie? Zadziała?

    zajedziesz sie i nawdychasz a efekt bedzie i tak mizerny w porownaniu z
    piaskowaniem

    znajdz jakies tansze miejsce, nie wiem jak w okolicach wroclawia, ale na
    opolszczyznie placilem nie tak dawno 40 pln za piaskowanie 8 szt.
    wiekszych stalowych felg, tyle ze zlecenie wykonano w ramach wolnych mocy
    przerobowych, lezaly tam z tydzien