    Subject: Re: Uszczelnianie Porothermu
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: KIKI <n...@e...il>
    Date: Sun, 4 Sep 2016 12:34:22 +0200

    On 04.09.2016 09:33, Kris wrote:

    > Wprost przeciwnie
    > Sięgnij do starszych postów Kiki-ego tych z okolic 2010 roku jeśli mnie pamięć nie
    myli i poczytaj. Dość regularnie i dokładnie opisywał co i jak.
    > Poroszajs w budownictwie jednorodzinnym nie ma praktycznie zalet. W latach 2007...
    podczas boomu wygrywał ceną i dostępnością jedynie

    Dokładnie i nikt nie przestrzegał jak należy się z nim obchodzić. Nawet
    producent nie publikował żadnych materiałów co należy zrobić żeby nie
    wiało z gniazdek, nie wiało murem, że przewodzi ciepło, co ze szczytami.
    Jedynie było samo gówno marketingowe.

    Później się okazało, że porotherm (cała ceramika porowata )bez
    specjalnego traktowania to katastrofa termodynamiczna.