  • Data: 2024-10-21 23:01:02
    Temat: Re: Uszczelnienie dachu - płyta żelbet
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.09.2024 o 01:13, Pixel(R)?? pisze:
    [...]
    > www.altana.ognik.com
    >
    > W sumie dobrze się stało, bo chciałem fotki wcześniej wywalić na www :)
    >
    > Dzięki za wsparcie.

    Update, poprawiłem galerię a dane z exif + oryginalne fotki/obok link
    uzyskały datę na dole pod zdjęciem. No tak, zapomniałem, że główną część
    altany budowałem w 2019 a dokończyłem w kwietniu 2020 jak się cieplej
    zrobiło :) Wyszły też wtedy błędy konstrukcyjne, bo się okazało, że nie
    można zostawić 2,5m deski (na pióro) bez wsparcia po 90cm jakąś belką,
    bo się robią wybrzuszenia od wilgoci. Poprawiłem później, dokładając
    belki pionowe :)

    --
    Pixel(R)??