    From: "Jarek P." <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Uszczelnienie połączenia szamba z kręgiem
    Date: Thu, 13 Jan 2011 04:24:58 -0800 (PST)

    On 13 Sty, 13:02, "mkonst" <m...@g...pl> wrote:

    > Przyjecha a ekipa z szambem i tak zamontowali. Poniewa firma tym si
    > zajmuje s dzi em, e wiedz jak to si robi. Co gorsza w identyczny spos b
    > jest po czona pokrywa z szambem.

    Jest to powszechnie stosowany sposób, drążąc rok temu temat szamb
    nigdzie nie spotkałem się z uszczelnianiem ich silikonem (ani tym
    bardziej sylikonem).
    Tyle, że partacze kleili te elementy (pokrywa, kominek) tylko na
    piankę, porządne firmy natomiast pianki używały do wstępnego montażu,
    a potem szpachlowali całość naokoło elastyczną zaprawą wodoodporną.
    Jeśli u Ciebie to jest jeszcze zaciągnięte abizolem, to teoretycznie
    jest to superwykonawstwo. Skoro jednak cieknie... cóż, albo zostało
    to zrobione niedokładnie, na jakimś etapie coś spieprzyli (np. użyli
    zwykłej zaprawy, która się z czasem wykruszyła od drgań płyty), albo
    może coś sie wydarzyło, co uszkodziło to połączenie, nie wiem, jakiś
    samochód zbyt gwałtownie najechał na płytę, hamując akurat na włazie,
    czy coś w tym stylu.

    J.