  • Data: 2013-11-02 16:35:18
    Temat: Re: Uzupełnienie sporych placków baranka
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 2 listopada 2013 15:31:45 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:
    > Jest w tej chwili tak:
    > http://sebobialy.net/ubytek_w_elewacji1.jpg
    > http://sebobialy.net/ubytek_w_elewacji2.jpg

    Nie wiem jak to jest wysoko ale widac, ze to sa dosc waskie kawalki -
    zastanow sie czy tego po calosci nie wytynkowac. Jak to ma 2,5-3m wysokosci
    to tynku pojdzie niewiele, a bedzie wygladac jak nowe. Placki bedzie widac
    zawsze i nie bedzie to ladnie wygladalo.. Ja bym na calosc (bez paru mm
    od krawedzi lewej i prawej) polozyl klej, wtopil siatke i na koniec wytynkowal
    od nowa. Mniej sie narobisz niz jakies szlifowanie, gruntowanie i zabawa
    w plackowanie, ktora wyjdzie tak czy siak brzydko :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.