  • Data: 2011-07-26 21:21:42
    Temat: Re: W castramie nie znaja...
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:31150068-b2f2-4b12-bcb7-834d1b78b131@a11g2000yq
    m.googlegroups.com...
    > Jak wyglada ta specjalna "przejsciowka" miedzy aluminiowym grzejnikiem
    > a instalacja (dajmy na to miedziana)?

    wystarczy, ze dasz mosiezne srubunki. Mi w instalacje miedziana z
    grzejnikami aluminiowymi (ze stopu alu) hudraulik wlozyl pare elementów
    stalowych (2 zawory i jeden korek w miejsce gdzie mial byc manometr). Po 6
    latach korek calkowicie przerdzewial, ze zostal 1 zwój na gwincie i zaczal
    puszczac wode. Zawory tez sa przerdzewiale od srodka.