  • Data: 2013-10-19 10:51:35
    Temat: Re: WM + reku - co to za dziwy
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 19 października 2013 00:28:47 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Kolejny argument przeciwko WM
    > Chcesz mieć WM musisz droższe okna kupić.

    No jak chcesz z podwyzszona osia, ja kupilem zwykle i byly tansze ;)
    BTW. Mozesz kupic z nawiewnikami i je zatkac, nie widze problemu - przeciez
    tam jest regulacja od pelnego otwarcia do zamkniecia IMO :)

    > O kłopotliwej wymianie filtrów,

    Jakiej!? Wymiana filtrow to 8-10 sekund :-)

    > prądzie zuzywanym przez centrale ,

    No dobra, zuzywa 50W.. Ale odzyskuje 1-2kW ;)

    > hałasie

    Nie stwierdzono.

    > i jeszcze kilku innych rzeczach przez litość do posiadaczy WM nie wspomnę.

    Zazdroscisz i tyle :D W kazdym moim ew. kolejnym domu bedzie WM, grawitacja
    to sredniowiecze :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.