  • Data: 2010-11-14 17:59:07
    Temat: Re: WZ z podziałem a zmiana granic podziału
    Od: szary <n...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    William Bonawentura wrote:

    > ?§ 14. 1. Do działek budowlanych oraz do budynków i urządzeń z nimi
    [ciach]

    > U mnie w gminie na podstawie tych paragrafów wymagają 4,5m oraz pętli do
    > zawracania.

    Dzięki. Szkoda, że wcześniej nie pomyślałem o sprawdzeniu google.

    Dziwi mnie fakt - dlaczego geodeta i architekt twierdzili, że nie ma
    właściwie przepisu? - geodeta to prywatna firma z wieloletnim
    doświadczeniem. O co kaman?
    Znalazłem jeszcze takie coś:
    http://www.audytcertyfikat.eu/aktualnoci/budowa-i-wa
    sno/283-jak-szeroko-
    powinny-mie-dojazd-i-dojcie-z-drogi-publicznej-do-dz
    iaki-aby-miaa-ona-
    status-dziaki-budowlanej.html

    No i jest światełko w tunelu.

    |XXXXXX|OOO|Z|

    XX = 3m jedni (dojazd)
    OOO = 1,5m jagoda kamczacka
    Z - 0,5m chodniczka (dojście)

    Doliczam 1,5m x 60m do upr. rolniczej

    To odnośnie dojścia/dojazdu do budynku bo .._działka_ ma dojazd/dojście
    bezpośrednio z drogi gminnej i to jest jeszcze do przeanalizowania, może w
    tym tkwi diabeł?