  • Data: 2016-04-05 08:19:55
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-04 o 13:20, Maniek4 pisze:

    > I oczekujesz, ze mamy wziac odpowiedzialnosc za te slowa? No badz
    > powazny.

    Jako osoba utożsamiająca się z KK i akceptująca strukturę hierarchiczną
    KK, ponosisz odpowiedzialność za słowa głoszone przez hierarchów.
    Niestety podobne słowa, ale sens taki sam ("człowiek bez Boga i bez
    kościoła jest nikim, jest jak kamień") kiedyś usłyszałem od księdza w
    trakcie mszy, ana której byłem jako opiekun osoby niepełnosprawnej.
    Tak więc bądź poważny.