  • Data: 2011-08-03 01:20:24
    Temat: Re: Welnowe przemyslenia vs Kiki
    Od: "kiki" <k...@t...fel> szukaj wiadomości tego autora

    "RudeBoy" <news@SPAM_BLOKmwds.pl> wrote in message
    news:4e385509$1@news.home.net.pl...
    >W dniu 2011-08-02 19:32, kiki pisze:

    > Z tym uciskaniem to wiesz jak jest... Dmuchać nie będzie ale lambda też
    > leci na pysk...

    A jak dmucha to lambda jest 199999.99 - jakby wełny nie było.
    kompromis jest taki żeby ucisnąć i dać grubiej o 10cm = czyli jak miało być
    15+10 to dać 20 +15 z uciśnięciem i lekko oddalić grzybki. I trzecią warstwę
    2cm między profile i zatkać same profile wełną.
    Pierwszy kibelek co naprawiałem muszę jeszcze raz rozebrać :-) I zrobić go
    po nowemu w wersji 2.0 :-)
    Wpada mi gdzieś w profile obudowy veluxa i są zimne krawędzie.

    > Dla tego własnymi rekami przez 2 miechy ocieplałem dach. Nie zaufał bym
    > budowlańcom w tym temacie.

    Oj tak. Nie upilnujesz papraków, nawet jak wyjdziesz do sąsiedniego pokoju
    to już zacznie coś kombinować.