eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWentylacja mechaniczna – rury na krokwiach a ocieplenie. › Re: Wentylacja mechaniczna – rury na krokwiach a ocieplenie.
  • Data: 2009-07-31 07:18:04
    Temat: Re: Wentylacja mechaniczna – rury na krokwiach a ocieplenie.
    Od: " K" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysiek <j...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    Właśnie... co prawda ja zamierzam dac projekt instalacji do wyspecjalizowanej
    firmy, zobaczymy co zaproponuja.

    Ale ja sam wyobrazam sobie nastepujace rozwiazanie: poddasze nieuzytkowe,
    polac dachu konstrukcja wiazarowa nieocieplona, ocieplenie na stelazach
    przytwierdzone do dolnego pasa wiazarow - rury w otulinie z wełny puszczone
    luzem na stropie. W funkcji czasu chyba duzych strat ciepla nie powinno byc?

    Czy faktycznie lepiej w stropie w warstwie ocieplenia? Ktos to ma policzone?