  • Data: 2016-08-06 14:29:23
    Temat: Re: Wentylacja mechaniczna i komin
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Garaz traktuje jak pomieszczenie wilgotne - szczegolnie zima jak wjezdza sie
    > samochodem z tona przyklejonego sniegu :) Brak wentylacji = wszystko
    > zawilgocone i smierdzace. Ja w garazu trzymam m.in. namiot, spiwory,
    > ciuchy motocyklowe etc. Garaz to u mnie normalne pomieszczenie i musi byc
    > suche :)
    > pozdr.
    > Adam Sz.

    W moim przypadku w projekcie nie było wentylacji garażu (a projekt nie był byle
    jaki), i po 4 latach mieszkania i użytkowania śmiało mogę stwierdzić, że projektant
    się nie mylił. Garaż normalnie użytkowany, auto codziennie parkowane, nie ma w garażu
    zawilgocenia, etc.
    Moim zdaniem requperacja w garażu to fanaberia, ewidentne naciąganie na koszty.

    pzdr
    Bogdan