  • Data: 2016-08-13 02:14:38
    Temat: Re: Wentylacja mechaniczna instalacja
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 12 sierpnia 2016 20:29:06 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > Naprawdę taka rura trzyma kształt?
    > Zawieszona pod sufitem na obejmach - nie zdeformuje się? Nie będzie
    > wyglądać, jak psu z gardła wyciągnięta?
    >
    > http://allegro.pl/przewod-izolowany-termoflex-sonodu
    ct-160-150-5mb-i6344826140.html

    Bedzie wisiec 30 lat tak jak ja powiesisz :)
    Przez ~3 lata wisiala mi taka nad glowa w przedpokoju w przejsciu miedzy
    wiatrolapem, a garazem, poki w koncu nie zrobilem tam sufitu podwieszanego.
    A zreszta duzy kawalek grubej (fi200) rury tego typu wisi mi w garazu od
    rekuperatora do sufitu (ale tak 2-3m idzie poziomo).
    Absolutnie nic sie nie deformuje - ta rura jest mega elastyczna, a
    ksztalt utrzymuje wewnetrzny drut, ktory jest mocny i trudno go wygiac.
    Jak scisniesz rure to on sie bardziej "polozy" niz zagnie.

    W kazdym razie kilka razy musialem chodzic w mojej przedsciance na
    czworaka, a ze tam leza mi wszystkie rury wentylacyjne - czesto po nich
    przechodzilem, deptalem, wlazilem kolanami etc - rury jak nowe :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.