    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wialo w nocy, ciekawe jak tam Kikiego dach?
    Date: Mon, 28 Nov 2011 21:28:40 +0100

    Dnia 28-11-2011 o 11:42:15 Kris <k...@w...pl> napisał(a):

    > Dokładnie tak. Jak są takie wiatry to ja mam noc z głowy- nie mogę spać.
    > Dzisiaj zasnełem ok 5nad ranem a zaraz wstawać trzeba było;)

    > U mojej mamy właśnie się dowiedziałem że antene satelitarną w nocy
    > zdjęło razem z uchwytem i kawałkiem elewacji oraz kawałek opierzenia
    > naderwany. Zaś więc czeka mnie łazenie po dachu;)
    To ci może doradzę :) ja mam antenę 110cm czyli dużą i też miałem dylemat
    gdzie ją dać aby mi jej pierwsza wichura nie zdjeła, wsadziłem ją pod
    'jaskółkę' jak to u nas nazywają także jest trochę osłonięta przez dach
    szczyt.

    http://images45.fotosik.pl/1240/3b00a1be2ea3a73f.jpg
    tak to jest u mnie :) oczywiście zdjęcie stare bo teraz mam już podbitkę i
    elewację.

    --
    Pozdr
    JanuszK