    From: <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <l0v8lh$jfo$1@speranza.aioe.org> <l0v9qa$muc$1@speranza.aioe.org>
    <l0vb2q$e9m$1@dont-email.me> <l0vn9v$2am$1@speranza.aioe.org>
    <l14824$128n$1@news2.ipartners.pl> <l14i9t$pni$1@speranza.aioe.org>
    <5236bdd5$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    <l16g5a$hoo$1@speranza.aioe.org>
    <5236d440$0$1248$65785112@news.neostrada.pl>
    <l16lk8$vm$1@speranza.aioe.org>
    <5236dc6c$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    <l16mj4$3mr$1@speranza.aioe.org>
    <5236df80$0$1255$65785112@news.neostrada.pl>
    <5236e03a$0$1448$65785112@news.neostrada.pl>
    <5236e539$0$1450$65785112@news.neostrada.pl>
    <l16pet$bm7$1@speranza.aioe.org>
    <5236eb02$0$1466$65785112@news.neostrada.pl>
    <l16rje$hr0$1@speranza.aioe.org>
    Subject: Re: Wiata lub garaż - legalnie
    Date: Mon, 16 Sep 2013 14:07:00 +0200

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:l16rje$hr0$1@speranza.aioe.org...
    > Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > zatem jakie to przepisy zabraniają mieć brame garażową w budynku
    > gospodarczym, a jakie zabraniają tam wjechać w celu wyładowania płodów
    > rolnych?

    Przepisy prawa budowlanego oraz pożarowe. Jest też coś takiego jak
    oddziaływanie budowli na środowisko.
    Podałem ci definicję prawną garażu oraz budynku gospodarczego z których
    jasno wynika do czego mogą służyć te dwie różne budowle.
    Tak jak nie wolno trzymać opału gdziekolwiek, tak i samochodem nawet na
    chwilę ci nie wolno wjechać do byle szopy bo np. możesz przez nieuwagę
    spowodować pożar. Budynek gospodarczy na łopatę ma odmienne oddziaływanie na
    środowisko niż garaż, lub budynek na opał i w związku z tym inne są
    dopuszczone bezpieczne odległości od sąsiednich działek lub budynków na
    sąsiednich działkach oraz wymagania co do budowli.