    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wiatrak do okapu kuchennego
    Date: Wed, 16 Oct 2013 09:48:56 +0200

    dyskusyjnych:l3jkn2$i6m$...@u...news.interia.pl...

    > i przewezenie w malym wentylatorze. Elementarne... :-)

    Przy _tym_ _samym_ wentylatorze i _tej_ _samej_ wydajności szum powietrza na
    filtrze będzie tym mniejszy im większa jego powierzchnia.

    > Ta jasne i co jeszcze?
    > Lider okapow kuchennych znanych na calym swiecie.

    To że dla Ciebie jakaś firma jest nieznana to świadczy tylko o Tobie i
    Twojej wiedzy w temacie, ale to już ustaliliśmy.

    > Szkoda, ze go nie slyszales, ale dobrze, ze wiesz lepiej ode mnie. hehe

    Szkoda że podchodzisz emocjonalnie do fizyki.

    > To dlaczego uwazasz, ze moj jest glosny skoro slysze tylko szum powietrza?

    I znowu coś sobie ubzdurałeś. Gdzie ja napisałem że jest głośny? Po prostu
    nie jest cichy. Świat nie jest czarno-biały, a Ty jak zawsze widzisz tylko
    dwie skrajności.

    > Jaki silnik siedzi u mnie w okapie i jakiego rodzaju jest wentylator?

    Najzwyklejszy na świecie - taki sam jak w dziesiątkach innych modeli.

    7saf30-3068-692604.html?attr=1-273029

    > I nie slyszysz jej z metra tak? Zabawne...
    > A znajac Ciebie juz troche nie moglem nie myslec, ze nie znajdziesz
    > cichszej lodowki niz ta ktora podalem.

    Problemem jest to że wcale nie musiałem daleko szukać. Po raz kolejny Twoja
    wizja świata okazała się mijać z rzeczywistością.

    > Podobnie jak kociol kondensacyjny i temp. zasilania 90C z innej dyskusji.
    > No przeciez mozliwe nie?

    Pokaż gdzie tak napisałem. Po raz kolejny kłamiesz podając co ja jakoby
    miałem napisać.

    > Ciekawe, ze wybierajac pierwsza z brzegu nie natknales sie np. na ta:
    > http://www.agito.pl/lodowka-do-zabudowy-amica-bk-313
    -3-3068-527414.html
    > hehe

    I znowu problemy z logiką. Dlaczego ja miałbym dostarczać argumentów w
    dyskusji Tobie?

    > Moze nie potrafisz sie nimi poslugiwac skoro 35 dB nie slyszysz z metra?
    > Myslisz, ze wogole kogos to obchodzi? Mierniki jakies? Jak robisz cos w
    > kuchni to chcesz zeby bylo cicho i tyle. Ja pisze to co mnie interesuje,
    > bo wiesz gdybym Ci podwal wartosci w dB z roznych odleglosci to raczej
    > powinienem sie zastanawiac nad stanem wlasnego umyslu, ze chce mi sie w
    > tym wieku udowadniac cos o jakims gownianym okapie od ktorego nic nie
    > zalezy.

    No to skąd te emocje :-)

    > Przyjmuje wiec normalne halasy w domu, a nawet nie halasy, jak gotujaca
    > sie w czajniku woda, lodowka, smazenie na patelni i okap. Wychodzi na to,
    > ze jest glosniejszy od lodowki, ale od smazenia i czajnika juz nie. Ty
    > oczywiscie mozesz sie z tego smiac i dalej dzielic wlos na czworo, ale
    > mnie to nie interesuje. Po co mam opisywac wiecej skoro zaraz napiszesz,
    > ze mam czajnik glosny. Jak napisze, ze latem przy otwartych oknach
    > bardziej slysze to co na dworzu niz okap to napiszesz, ze mieszkam w
    > tunelu merta i ciagle jezdza pociagi.

    A pisz sobie co chcesz, ja tylko prostuję.

    > I tak bedziesz sobie wyszukiwal kolejne antytezy jak np. najcichsza
    > przypadkowo w linku lodowka.

    Ona wcale nie jest najcichsza. Pokazałem Ci tylko że to co ty nazywasz
    cichym wcale takim nie jest.

    > Nie trafiaja do Ciebie uzytkowe argumenty, ze jest wystarczajaco cichy by
    > nie byl meczacy Twoja sprawa, a mi wszystko jedno.

    Z tym nie polemizuję. Może następnym razem napisz "dla mnie jest
    wystarczająco cichy" i wtedy nie będzie całej tej dyskusji.

    > No jak takie okapy widujesz w zyciu to ja powoli przestaje sie dziwic, ze
    > nie rozumiesz o czym pisze. Okapy ktore ja znam maja na gorze normalny
    > krociec z kolniezem na ktory naklada sie rure spiro, a te dopiero w sciane
    > z mozliwie malymi przegieciami. Pompowanie powietrza w jakas kratke
    > istotnie moze sporo zaburzac i nie dziwie sie, ze okap moze byc glosny.

    Nie pogrążaj się. Nikt kto chce mieć ciszę w kuchni i wzywa do tego
    fachowców nie dostaje okapu z cienką rurą wychodzącą do góry. Rozumiem że Ty
    cichych rozwiązań nie widziałeś, ale to nie znaczy że musisz od razu negować
    ich istnienie.

    > Szkoda, ze nie widziales jak jest u mnie.

    Wyobraź sobie że sprawdziłem i nie ma w nim nic niestandardowego.
    Rozwiązanie jakich wiele.

    > Widocznie na Slasku nie ma sklepow z tanimi okapami.

    Nie wiesz o czym piszesz.

    > Bo widzisz, ja nie spodziewalem sie, ze kilka setek kupie cichy i wydajny
    > okap. Wiec jesli przyjmiemy, ze cala reszta to okapy za te kilka setek to
    > istotnie moj jest wyjatkowy. A te ktore podawales za pare tysi jakos znane
    > nie sa, wiec pewnie bardziej chodzi o design niz parametry. Ale moge sie
    > mylic, bo u nas na wsi takich nima.

    Te które podałem są tak samo przeciętne jak ten Twój. Cichych gotowych
    rozwiązań nie ma.

    > Wez sie nie wykrecaj. Okap nie wiele glosniejszy od lodowki nie jest
    > cichym okapem?

    Nie jest. Tym właśnie się różnimy że Ty tego nie rozumiesz, a ja dobrze
    zarabiałem na klientach którzy to rozumieli i byli w stanie za ciszę
    zapłacić.

    Pozdrawiam
    Ergie