eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWideofon z dwiema centralkami - na parterze i na piętrze › Re: Wideofon z dwiema centralkami - na parterze i na piętrze
  • Data: 2016-11-06 10:45:20
    Temat: Re: Wideofon z dwiema centralkami - na parterze i na piętrze
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.11.2016 o 08:45, Marcin N pisze:
    > Zrobiłem wstępne rozpoznanie tematu i nie udało mi się znaleźć
    > wideofonu, który miałby:
    > - dwie centralki z monitorami;
    > - obsługę dwóch dzwonków (jeden przy furtce, drugi pod drzwiami do domu);
    > - dzwonek przy furtce z klawiaturą do wpisania kodu zwalniającego
    > elektrozaczep.
    >
    > Poradzicie coś?

    dwie kamery wifi z audio jako kamery, dwa tablety jako monitory. do tego
    zupełnie niezależny system otwierania zamka, coś jak piloty do
    otwierania samochodów. tanio, ale druciarstwo

    jeszcze gorsze druciarstwo. dwie kamery cctv, stare telewizorki z
    przenośnych odtwarzaczy dvd (albo z lusterek samochodowych z kamerą
    cofania). Audio - osobny obwód. Otwieranie elektozaczepu i kod - osobne
    obwody. Da się to zrobić.
    ToMasz

    PS mam nadzieje że swoje twarzy przy furtce nie chcesz pokazywać na
    monitorku?