  • Data: 2009-03-23 01:22:05
    Temat: Re: Widoczność kamienia granicznego...
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy> szukaj wiadomości tego autora

    WaskiDiver pisze:

    > Dostałem pismo,że przyjadą 1 kwietnia... i nie jest to prima aprilis...:)

    Znaki geodezyjne i obiekty triangulacyjne poza parkami i rezerwatami
    przyrody, "buduje" = wkopuje ;) się bez pozwolenia i bez zgłoszenia.
    Pewnie ktoś napisał, że się budujesz, albo męczy ich ktoś jakimiś
    pismami i chcą uciąć sprawę - ale to nie trzeba jeździć i ludzi straszyć.
    A może w rezerwacie mieszkasz i nawet o tym nie wiesz? ;)