  • Data: 2013-07-02 18:34:25
    Temat: Re: Wielkość domu a wielkość mieszkania
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:kqustk$mkj$...@n...news.atman.pl...

    > a) ci, którzy mają na to pieniądze
    > b) ci, którzy mają... to gdzieś, czyli patologia

    c) ci, którzy wcale nie maja więcej od innych ale dobrze gospodarują tym co
    mają.

    > A ponieważ łatwo zgadniesz, która z nich jest liczniejsza,
    > to i statystyczne wnioski nie dziwią.

    Moim zdaniem najliczniejsza jest grupa osób które się naczytały albo
    nasłuchały bzdur jakoby pierwszy rok życia dziecka kosztował 10 tyś, a
    później tylko drożej i dlatego _wydaje_ im się, że ich nie stać na
    pierwsze/kolejne dziecko.

    Aby nie odbiegać od tematyki grupy z budową domu jest podobnie. Co rusz
    słyszę od ludzi zarabiających więcej ode mnie, że ich na dom nie stać, bo to
    kosztuje 500, 700 albo 900 tysięcy. Myślę sobie wtedy że dobrze że mój dom o
    tym nie wiedział że ma więcej kosztować :-)

    Pozdrawiam
    Ergie