  • Data: 2016-09-13 07:21:51
    Temat: Re: Więżba
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 12 września 2016 23:22:15 UTC+2 użytkownik Borys Pogoreło
    napisał:
> [...]
    nie widzę. Ale może majster jakieś rozwiązanie znalazł;)

    > Moim zdaniem to jest po prostu wykonawca, który nie potrafi patrzeć choćby
    > o krok do przodu. Jest styropian i wylewka? To kładziemy i lejemy. A że
    > któryś z kolejnych etapów z tym koliduje, to się będziemy martwić później.
    >
    > Ja trochę przesadziłem z oceną obciążenia punktowego, bo to jeszcze
    > przejmie murłata i trochę się rozłoży, ale nacisk tam i tak będzie spory.
    > Ze styro szybko zostanie placek. A mocowania tego do samych szpilek też nie
    > widzę, to musi być sensownie podparte.

    nie ma opcji ze by to było prawidłowo. Jesli poddasze jest ogrzewane to w betonie
    powiny byc rurki i inne instalacje, jesli nieogrzewane to izolacji jest za mało a
    beton niepotrzebny.

    b.