  • Data: 2011-09-28 20:02:49
    Temat: Re: Wilgoć w domu ...
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >I tu masz odpowiedź budowa zaczęta późno, woda budowlana zostałą w murach
    >potem zamknąłeś dom i wykańczałeś i też nie miała kiedy wyjść,
    >niestety tak się kończy szybkie budowanie.
    >Niech twój przypadek będzie przestrogą dla innych, że dom musi
    >pozbyć się wody budowlanej najlepiej sam np stojąc otwarty przez całą zimę,
    >twój nie miał kiedy. Teraz musisz za to zapłacić i to sporo, osuszacze,
    >mocne grzanie i wietrzenie, oj klepnie cię to po kieszeni.

    Po pierwsze nie ja budowałem ...

    Mi dom budował developer i oddal w stanie developerskim. Umowa podpisana w
    czerwcu , prace rozpoczęli sierpień/wrzesień a dom oddali mi pod koniec maja
    Ja mocno przeciągalem odbiór domu , bo najpierw musiałem znaleźć klienta na
    swoje mieszkanie :)
    Zależało mi aby "przezimował " i sobie abywylewki i itd spokojnie wyschly a
    dom spokojnie "osiadł" ...
    Uważam że u mnie dom miał sporo czasu (w październiku/listopadziebyły
    robione tynki i wylewki) na podeschniecie ...

    Mój znajomy zamówił dom u konkurencyjnego developera i budowa jego domu
    rozpoczeła się we wrześniu a na 15 grudnia ma być gotowy i to w stanie pod
    klucz ...

    Mój developer też oddaje domy po około 4-5 miesiącach w moim przypadku
    czekał dlużej bo mi nie zależało na "czasie" ...