    From: "Marex" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wkretarka AEG BSB 14STX ...?
    Date: Sun, 14 Jun 2009 18:08:31 +0000 (UTC)

    scream <n...@p...pl> napisał(a):

    > Mam wkretarke AEG, co prawda nie tą o którą pytasz, ale dwa lata temu
    > kosztowala okolo 800 zl i tez nie byla jednorazówka-jednoroczna. Tak
    > przynajmniej myślałem. Wkretarka ma cala metalowa glowke, sprawia wrazenie
    > bardzo solidnej konstrukcji - natomiast ta metalowa główka po poltora roku
    > uzytkowania lata na boki tak jakby to byl jakis PowerUP a nie sprzet
    > pretendujacy do miana profesjonalnego. W amatorskim zielonym boschu (jakis
    > psr-2 chyba, na 12V) jest główka plastikowa ale trzyma sie dużo lepiej niż
    > w tej AEG... To powinno Ci cos powiedziec o jakosci tego sprzetu.

> [...]
    Trochę powiałes grozą.Może to przypadek incydentalny? Uprzedziles sie do
    ich wyrobów ..? Zalezy mi na silnym momencie obr.-ta BSB 14STX ma z opisu 63
    MN(twardy), i silne akumulatory,Jest co prawda dość cięzka,ale rękę mam
    sporawą, więc może utrzymam.Nie jest przeznaczona do ciaglej pracy, ale
    raczej do okresowych wymagajacych sporej siły pracy.Środek jak widać jest
    raczej solidny(przekładnie planetarne wygladają solidnie..), więc dość
    ochoczo zwracam na nią wzrok.Ale najlepiej wiedzą Ci, ktorzy tym modelem
    popracowali. Wkretarka na 10,8V jest tu za słaba.Porównywalny parametrami
    niebieski Bosch to juz wydatek pow.1100 zł a i opinie co do jego np.baterii
    nie są pochlebne.Makita o porównywalnych parametrach(moc, akumumlatory,etc)
    jest też w wysokim przedziale cenowym. Poproszę wiec o opinie,- Marex