  • Data: 2020-11-09 13:34:07
    Temat: Re: Wkrętarka - jaka z sensownym wsparciem?
    Od: yabba <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09-11-2020 o 08:34, Kris pisze:
    > Póki co w Lidlu nie ma problemu z serwisem. Gwarancja 3-5(w zależności od sprzętu)
    lat licząc od daty z naklejki urządzenia.
    > Zgłaszasz na infolinie i przysyłają nowy sprzęt

    Dobrze wiedzieć, że gwarancja jest tak długa. Myślałem, że tylko 2 lata.
    Chodziło mi bardziej o serwis pogwarancyjny. Liczę się z tym, że po
    którymś upadku coś pęknie i dobrze byłoby bez problemu móc dokupić np.
    części obudowy, przekładnie, włączniki, silnik.

    yabba