  • Data: 2011-03-30 19:33:18
    Temat: Re: Wodociag a ogrodzenie
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:op.vs57utyk1cvm6g@lap...
    >Widzę że jesteś w tym oblatany to mam pytanie :)
    >Kupiłem działkę na której teraz mieszkam, poprzedni właściciel
    >dał zgodę wodociągom na przeprowadzenie kanalizacji, ale
    >oczywiście u notariusza nic się nie przyznał i w KW też tego nie mam.
    >A teraz zaczeli kanalizację robić, pytanie czy muszę ich wpuścić?
    >Bo po prawdzie nie są mi potrzebni do niczego bo mam swoją oczysczalnię
    >kompaktową i studnię.

    nie za bardzo moge pomóc -ja to tylko elektryk i czasem trzeba komus cos postawic
    niekoniecznie zgodnie z jego wolą :) Raz miałem tak: jeden gosc zgodził sie na linie
    u siebie, ale jak przyszło do realizacji to sie rozmyślił. Wezwał policje zeby
    wykonawce pogoniła, ale kierownik budowy pokazał pozwolenie na budowe i kwit
    podpisany przez własciciela wiec policja zamiast przeganiac wykonawce trzymała
    własciciela aby nie przeszkadzał w robocie :)
    Czy zmiana własciciela działki cos zmienia - nie wiem. Zalezy tez co w tej zgodzie
    napisał. To kanał mial byc tylko do ciebie czy ogólny?

    b.