  • Data: 2011-10-11 14:24:11
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: wolim <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-11 12:13, kogutek pisze:

    > To może Ty policzysz ile razy można mieć świetne wakacje nie budując domu.
    > Policz też ile mniej musi pracować ktoś kto nie ma zapędów na posiadanie
    > bezużytecznej rzeczy jaką jest dom z działką. Bezużytecznej bo koszt związany
    > z jej posiadaniem jest tak wysoki że trzeba pracować nie 8 a 12 godzin
    > dziennie. W efekcie korzysta się w dużym domu z dwóch miejsc. Sracza i jednego
    > z mniejszych pomieszczeń w którym stoi łóżko o powierzchni 4m2. Koszt
    > posiadania domu to nie tylko podatek katastralny. To spłata złodziejskiego
> [...]

    Koszt wynajęcia 3-pokojowego mieszkania we Wrocławiu, to 1500-1800
    złotych miesięcznie + opłaty.

    Wytłumacz mi, dlaczego mam dać zarabiać przez 30 lat komuś obcemu i po
    30 latach nadal nic nie mieć? Budując dom, czy kupując mieszkanie po
    tych 30 latach spłacania kredytu stajesz się jego właścicielem.

    Pozdrawiam,
    MW