  • Data: 2011-06-03 07:16:06
    Temat: Re: Wykonawca nie chce wibrowac betonu w lawach
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "kiki" <k...@t...fel> wrote:

    > Mnie się pomylili z grubością ław o 10 cm, zrobili za cienkie. Był kierbud i
    > inspektor. Obaj sie nie znali wcześniej.
    > Później było to samo. Nowa ekipa popracowała OK i też się zaczęło.

    Kiki, wolałbym nic nie sugerować, ale skoro kierbud i inspektor się nie znali,
    ekipy się nie znały, materiały brałeś z różnych hurtowni, to jedynym ogniwem
    wspólnym wszystkich Twoich problemów... jesteś Ty.
    Na budowie trzeba zachować minimum zdrowego rozsądku, nie brać najtańszych
    materiałów ani ludzi i wówczas naprawdę ciężko o fuszerkę...

    --
    Bartek