eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
  • Data: 2009-04-08 21:11:19
    Temat: Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:grj2vt$si4$1@news.onet.pl...

    > prosze zrób kalkulację tej roboty.
    >
    > dojazd do meijsca pracy, amortyzajca narzędzi, powrót z miejsca pracy.
    >
    > czas doajzdu czas powortu czas pracy, możliwe że w przepisowych 8
    > godzinach druga fucha sie już nei zmieści. i co ci wychodzi wtedy?
    >
    > i co sądzis zże ten facet codziennie ma 250 zeta przychodu?

    Moim zdaniem prawidłowa kalkulacja w tym przypadku to:
    dojazd rowerem/ dojście pieszo- 1km
    Wyczucie że inwestor da sie wydymać
    Skasowanie 250zeta

    A na poważnie- jeśli usługę ta wykonywał by FIRMA to 250zł brutto ok
    Ale jęśli Pan Rysiu to 50zł jest ok.
    Ten Pan Rysiu w FIRMIE zarabia 8zł/godz więć 50zł za fuche to uczciwa cena.

    Kris